Handelsbetingelser

Betaling

 

WOIDEMANN modtager betaling med MobilePay  og bankoverførsel.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

 

 

Levering

 

WOIDEMANN sørger for levering med Post Danmark. Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. WOIDEMANN kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. Leveringstider er 1-3 dage afhængig af varen, da de er håndlavede.

 

Reklamationsret

 

WOIDEMANN yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader, slitage, forkert vedligeholdelse eller behandling. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles WOIDEMANN indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale. I forbindelse med reklamationssager afholder WOIDEMANN returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

 

Reklamation og varereturnering

 

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

 

WOIDEMANN
Rosenvangen 14
4660 St. Heddinge

 

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at WOIDEMANN ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

 

Fortrydelsesret

 

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til WOIDEMANN senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal varen senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på jwh@woidemann.dk. I meddelelsen skal du gøre WOIDEMANN tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

HANDELSBETINGELSER

 

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra WOIDEMANN.dk. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som kunde og WOIDEMANN.

 

Handelsbetingelser

Priser og betaling
Fragt og levering
Risikoen for varen
Fortrydelsesret
Reklamation
Personlige oplysninger
Nyhedsbrev

Bonussmykker
Forbehold

 

 

 

 


Priser og betaling

Alle priser er vist i DDK og er inkl. 25% moms. Smykkerne kan bestilles online og betales med betalingskort: Dankort, Visa-Dankort . PayPal, MobilePay eller bankoverførsel reg.: 9886 kontonr: 122336.

 

Din betaling med betalingskort bliver først trukket fra din konto når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt ved købet.

Når din bestilling er gennemført, modtager du en ordrebekræftelse på mail, der bekræfter dit køb og viser den samlede købspris.

Ved køb med betalingskort bliver de kontooplysninger du indtaster sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL), som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser og gemmer kontooplysningerne fra dig.
 

Fragt og levering

Levering i Danmark 20 kr. . For levering til Grønland og Færøerne tillægges 28 kr. til dækning af porto.
WOIDEMANN leverer normalt kun til adresser i Danmark (ikke Grønland og Færøerne).

Det er dog muligt at få lavet en specialaftale om forsendelse til udlandet efter nærmere aftale med WOIDEMANN.

 

Al forsendelse sker med Post Danmark, med mindre andet er aftalt. WOIDEMANN fremsender alle ordrer i løbet af 1-3 hverdage. Vi tager forbehold for forsinkelser hos Post Danmark. Levering af smykker fra WOIDEMANN anses for sket, når du som kunde har modtaget varen. 

Vær desuden opmærksom på at der kan være forsinkelser fra Post Danmarks side omkring helligdage, jul og nytår.

 
Risikoen for varen

Risikoen for smykker købt hos WOIDEMANN overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.


Fortrydelsesret

Hos WOIDEMANN har du altid 14 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen i samme stand, indpakning og mængde, som den er modtaget.

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes under forudsætning af at varen er ubrugt, uændret og ubeskadiget. Fortrydelsesretten bortfalder således, hvis varen er brugt, ændret eller er beskadiget.

Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv afholde de omkostninger der er forbundet med returnering af varen. Du har samtidig selv ansvaret for forsendelsen indtil WOIDEMANN har modtaget den.

Der ydes ingen returret på smykker fremstillet specielt efter kundens eget ønske, medmindre andet er aftalt.


Ved reklamation eller returforsendelse skal varen sendes i samme forsvarlige emballage som modtaget.


Returadressen er:

WOIDEMANN

v/Jeanette W. Hansen

Rosenvangen 14                          

4660 St. Heddinge

 

Ved returforsendelser har vi brug for følgende oplysninger fra dig:

Dit navn og adresse
Ordrenummer.
Bankens navn
Registrerings nummer(4 cifre)
Kontonummer (10 cifre)

Ordrenummer står på ordrebekræftelsen, som du modtog på mail ved din bestilling.

 

Når du fortryder dit køb, bliver købssummen naturligvis tilbagebetalt til dig. De sker ved en overførsel til den bankkonto, som dit betalingsnummer tilhører, når varen er modtaget retur og vi har kontrolleret at den lever op til reglerne for fortrydelsesretten.


Reklamation

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra WOIDEMANN, skal du rette henvendelse til os i rimelig tid efter du har opdaget fejlen. Henvendelse til: jwh@woidemann.dk så fejlen/manglen kan blive rettet.

 

Reklamationsretten gælder alene fejl og mangler ved varen, der var til stede på leveringstidspunktet og ikke fejl og skader, herunder slitage, opstået som følge af forkert brug i strid med WOIDEMANN’s vedligeholdelses vejledning, eller at varen efter kundens modtagelse påføres skader.

Du vil få refunderet rimelige fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen såfremt reklamationen er berettiget.

 

Ved reklamation sendes varen med en beskrivelse af problemet samt oplysning om navn, adresse, mailadresse og telefonnummer.


Personlige oplysninger

Ingen personlige oplysninger der registreres hos WOIDEMANN.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand, bortset fra videregivelse der er nødvendig til at opfylde aftalen f.eks. videregivelse af oplysninger til fragtfirma m.fl.. Alle informationer du opgiver betragtes som fortrolige og opbevares på betryggende vis og kun tilgængelig for WOIDEMANN.

 

Ved køb i shoppen beder vi om navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse og betalingskortnr., som er nødvendige for at kunne effektuere ordren, og som udelukkende anvendes til behandling af ordren. Selve købsaftalen lagres ikke hos WOIDEMANN på en måde, så kunden senere kan logge sig ind og se/ændre status.

Desuden registrerer vi IP-adressen, hvorfra køb foretages. Informationen anvendes normalt ikke, men kan bruges i evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes.

 

Nyhedsbrev

Som kunde kan du valgfrit få din e-mailadresse optaget på WOIDEMANN.dks mailliste således, at du løbende modtager nyheder og anden information fra Antrazit.dk.
Denne service kan til enhver tid og uden omkostninger tilmeldes og frameldes i shoppen.

Vi udsender vores nyhedsbrev på mail ca. 1-2 gang om måneden, når der er nyheder, udsalg eller særtilbud til medlemmer af vores nyhedsbrevs database.

 

Bonussmykker

Ved køb for min. 600 kr. inkl. moms hos WOIDEMANN.dk, er du berettiget til et gratis bonussmykke. Du kan frit vælge mellem de forskellige bonussmykker, som så gratis vil blive medsendt din bestilling. Tilbuddet gælder ved køb af alle smykker.

Hvis der er valgt mere end et bonussmykke til bestillingen, vedlægger vi et af de valgte smykker. Vælger du ikke noget bonussmykke, men er berettiget til et, vil vi automatisk vælge et og vedlægge det din bestilling.

Bonussmykker kan ikke ombyttes eller refunderes.

Returneres alle købte smykker med ønske om refundering, skal bonussmykket også returneres i ubrugt stand. Hvis bonussmykket ikke er vedlagt, vil værdien af smykket blive fratrukket returbeløbet.

Købte smykker kan naturligvis altid byttes, uden at du behøver at returnere bonussmykket.

Der kan kun udleveres et bonussmykke pr. bestilling pr. dag.

 

Forbehold

Vi tager forbehold for eventuelt udsolgte varer og/eller tekst- og billedfejl og prisændringer.

 

 

 

 

 

Hvordan skal jeg opbevare og pleje mine smykker?

For at dine smykker holder bedst muligt, er det vigtigt at du behandler dem rigtigt.

 

• Opbevarer smykkerne i stof- eller smykkeposer eller i et smykkeskrin.
• Undgår at have smykker liggende frit fremme.
• Opbevar ikke smykker på badeværelset, hvor der er stor luftfugtighed.
• Undgår at tage smykker på når du dyrker sport, tager bad og sover.
• Undgår at smykkerne kommer i kontakt med kemikalier, syre, hårlak, parfume og lign.

 

De fleste smykker med ædelmetal vil med tiden oxidere og bliver mørke og kedelige at se på. Hvis smykker skal rengøres bruges en mild parfumefri sæbeopløsning og efterfølgende tørres med en blød bomuldsklud. Ved forgyldte smykker vil forgyldningen slides af med tiden, så det er vigtigt at være varsom med pudsning af disse.

YOUFIRST..

fordi det handler om dig.

0
  • Facebook - Black Circle

Jeanette W. Hansen - Rosenvangen 14 - 4660 St. Heddinge - 26979895 - jwh@youfirst.dk